aardbevingen en andere bevindingen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mieke Wilcke - WaarBenJij.nu aardbevingen en andere bevindingen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mieke Wilcke - WaarBenJij.nu

aardbevingen en andere bevindingen

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Maandagmorgen, 6 uur. Ik lig te schudden in mijn bed . Heb ik gedroomd? Ik val weer in slaap. Maar tijdens het ontbijt hoor ik dat er een aardbeving is geweest met een kracht van 5.3 op de schaal van Richter! Daarna ook nog een aantal naschokken. Gelukkig zonder ernstige gevolgen, maar het komt voor ons wel erg dichtbij.
We nemen afscheid van Corry, Graeme en Simone en vertrekken naar Picton. Een mooie reis, waarbij we in de bergen rendieren, lama's en langs de kust weer walvissen zien. In Picton hebben we een goed motel en bereiden we ons voor op de overtocht naar Wellington.

Mieke en Mirjam

  • 03 Januari 2012 - 15:46

    Roely:

    Zie je wel, ik dacht nog, dat jullie dat ook zouden ervaren. Gelukkig gespaard. Wanneer terug?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2012

Afscheid

15 Januari 2012

Regenboog

13 Januari 2012

Schapen en glimwormen

12 Januari 2012

Heritage

11 Januari 2012

Surprise,Surprise....
Mieke

Actief sinds 03 Dec. 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 15373

Voorgaande reizen:

24 December 2011 - 18 Januari 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: